The Fact About فروش عمده کیف حصیری That No One Is Suggesting

Wiki Article

اما چرا؟ بازار دلاوران و جاجرود هر دو در محدوده شرقی تهران قرار دارند. اکثر کارگاه‌های بازار مبل دلاوران هم در جاجرود قرار دارد. به همین دلیل هم ممکن است گزینه‌های مشابه زیادی در این دو بازار ببینید.

مغازه‌های این پاساژ از نظر متراژ خیلی بزرگ نیستند اما در عوض همه‌ی آن‌ها پر از مشتری هستند. گردش مالی این پاساژ آن قدر زیاد هست که بتوانیم آن را به عنوان اصلی‌ترین بورس لوازم کامپیوتری و موبایل در تمام ایران معرفی کنیم.

مرکز خرید ونک، تندیس، سام سنتر، نصر، لاله، اسکای سنتر لواسان، مرکز خرید روشا، مگا مال، دنیای نور، الماس و مرکز خرید اطلس نیاوران از جمله مواردی هستند که می توانند در لیست مراکز خرید و بازارهای تهران با چهره ای مدرن و امروزی، قرار گیرند.

در این قسمت می‌خواهیم شما را به بازار رنگارنگ پارچه در تهران ببریم، بازاری که هر مدل و هر نوع پارچه که بخواهید آنجا پیدا می‌شود.

در طبقه آخر پالادیوم، رستوران‌ها و کافه‌ها دیده می‌شوند که مکان مناسبی برای استراحت و صرف غذا بعد از خرید است.

هر نوع بازی که بخواهید هم در این بازار به فروش می‌رسد. خوبی این محدوده این است که به روزترین‌ها را برای فروش عرضه می‌کند. برای خرید لوازم جانبی و تعمیر وسایلتان هم می‌توانید از این خیابان کمک بگیرید.

این که جایی در دو قدمی سفارت آلمان مشغول خرید لباس باشید، جالب نیست؟ یک خیابان آن‌طرف‌تر کسی مشغول امور اداری با سفارت آلمان است ولی شما در چند متری آن‌ها در حال چانه زدن سر قیمت خریدتان هستید! اگر به خیابان فردوسی رفتید، سری به خیابان برلن هم بزنید.

فیلتر نتایج جستجوی بازار-عمده-فروشی-کیف-مشهد-کجاست مرتب سازی بر اساس :

شاید قیمت‌ها در جاجرود کمتر از دلاوران باشد، اما باید هزینه‌ی اضافی که برای حمل و نقل به تهران بپردازید را هم در نظر بگیرید.

بلوار طبرسی (نرسیده ب چهارراه برق خیابان click here ایثار). بلوار مفتح (سیمتری طلاب) داخل مفتح یک، چهار راه اول سمت چپ و راست بازار بورس انواع مانتو و قسمت های متنوع درکل جای خوبیه.

آدرس: تهران، میدان شوش، خیابان صابونیان، بازار بورس چینی

متاسفانه بازار مبل جاجرود که یکی از خوشنام‌ترین بازارهای مبل ایران است را کمتر کسی می‌شناسد! در واقع باید بگوییم هر آنچه که در مغازه‌های دلاوران می‌بینید، در جاجرود هم می‌توانید پیدا کنید.

بازار عبدل آباد از آن دسته مراکز خرید تهران است که باید با جیب پر بروید و با دست‌های پر برگردید. باید اهل خرید باشید تا از این بازار خوشتان بیاید. چون اینجا اکثر مغازه‌ها فروش عمده دارند، مثل فروشگاه‌های داخل پاساژها ویترین آنچنانی در عبدل آباد نخواهید دید.

اینطوری با خیال راحت و بدون عجله می‌توانید خریدتان را بکنید و جای مناسبی برای استراحت و نگه داشتن وسایل‌تان خواهید داشت.

Report this wiki page